poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Sprawdzian z histori -,-

Siemanko!
Wpadłam dziś tutaj na chwilkę ,ponieważ za chwilę uciekam do spania. Mam jutro sprawdzian z historii i jeszcze kartkówkę z Niemca-,- masa nauki była.
Ostatnio trochę u mnie się działo ,dlatego rzadko tu byłam. Głównie chodzi mi o sprawdzian szóstoklasisty, chyba poszedł mi dobrze ;)
Od 2 dni zawitało do nas słońce. Teraz dopiero choć trochę można poczuć wiosnę. Mimo ,że jest chwilami lekki wiaterek ,to pogoda i tak jest cieplejsza ,niż z przed tygodnia. Jednak pogoda spłatała nam dziś małego figla i przed południem sypnęła śniegiem. Jeśli chodzi o pogodę ,to chyba mnie już nic nie zdziwi. ;) Skoro pojawiła się ładna pogoda ,to i przywlokła ze sobą jakieś plusy-np. zdjęcia w plenerze ;p
Dziś są imieniny mojej siostry Julki. Wszystkiego najlepszego kochana :*








11 komentarzy:

  1. współczuję Ci tego sprawdzianu i kartkówki ;/
    Zdjęcia są boskie!
    Gdzie kupiłaś tą kurtkę, bo jest świetna?
    Śliczny kotek, ja mam podobnego ;]
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczkę kupiłam w pewnym sklepie w pobliżu mojej miejscowości -nie jest firmowa- a potem doszyłam do niej ćwieki :)

      Usuń
  2. Też mam mnóstwo nauki. Fotki śliczne :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Ciebie kciuki, mam nadzieję, że dobrze Ci poszedł :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio wg nie mam na nic czasu ;__;

    OdpowiedzUsuń
  6. brak czasu na wszystko, no ale to nasza codzienność, należy się z tym pogodzić . ;DD
    A wygląd bloga robiłam sama ;)
    Obserwuję ;]]
    e-mail : coomedyyyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka świetna i zdjęcia :)

    zapraszam do mnie: ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurta <33 Bardzo współczuję nawału nauki ale nie martw się, ja również tak mam! ;(

    Dziękuje za pozostawiony u mnie komentarz, oczywiście obserwuję!
    Zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnyy blog . ; >
    Wpadnij i zostaw po sobie ślad :)

    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post dobrze piszesz! Obserwuję i fajnie by było jak byś zaobserwowałamnie paula-paauula.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! ♥♥♥